A fiatal filmrendező első színházi rendezésében, az Elnyelt rezgések utóéletében egy posztapokaliptikus vízió keretében enged betekintést a magyar néplélekbe, és keresi a választ arra, hogyan lehet reményt találni szubjektív, személyes világvégéink után.
Az Enyedi Ildikó és Gigor Attila osztályában végzett Andella Mirtill, aki Mint egy haiku című diplomafilmjével aratta első nagy sikerét – idén először rendez színpadi darabot. A TIM Stúdió közreműködésében megvalósuló előadás bemutatója október 7-én 19 órakor, a Charbon Café alatti pincehelyiségben, a Bunkerben lesz.
A posztapokaliptikus világban egy, a föld alatt rejtőzködő nő, Luna (Hesz Maya) történetét ismerhetjük meg, akinek sorsa egy rádióadás javítása során fonódik össze Admiráéval (Miklós Franciska). A darab nem csupán a világvége mint élethelyzet által keres új nézőpontokat jelenünk megértéséhez, de azt is boncolgatja, miből meríthetnek reményt azok, akik kilátástalannak érzik a helyzetüket.
„Bár könnyebb elmenekülni a saját világunkba, és magas falakat húzni magunk köré, ezzel csak mélyítjük sebeinket. Helyette talán itt az idő nyitni, akkor is, ha küzdelmes, és befogadni másokat, hogy aztán a jövőben összekapaszkodhassunk, és együtt építhessünk egy új világot” – mondta Andella Mirtill a darab koncepciójáról.
A darab további hét alkalommal kerül bemutatásra.
A jegyek már megrendelhetők itt vagy megvásárolhatók a helyszínen, a Charbon Art Café / Bar-ban, hétfőtől csütörtökig 14 óra és éjfél, péntektől vasárnapig 14 óra és 23 óra között.
További információk a darabról itt találhatóak.
A kiemelt képen az előadás szereplői (balról jobbra): Hesz Maya, Miklós Franciska.
Forrás és fotó: TIM Stúdió
Leave a Reply